ROYAL CANIN: Лідер виробництва сухого корму і сьогодні в авангарді розвитку технологій
Протягом всієї історії людства питання: «Вдосталь у нас їжі?» - зберігав свою актуальність. Тільки в XX в. достаток продуктів дозволило поставити це питання по-іншому: «Чи правильно ми харчуємося?»
За той недовгий час, коли людство почало замислюватися про те, як харчуватися правильно в епоху розвинутої промисловості, експерти з харчування собак прийшли до висновку, що звична суміш з м'яса, кісток і недоїдків з хазяйського столу зовсім не обов'язково є оптимальною і збалансованою їжею для чотириногих друзів.
Нову епоху в харчуванні домашніх тварин відкрив французький ветеринарний лікар Жан Катар: в 1967 р, виявивши у кількох собак шкірне захворювання, він розробив для їх лікування спеціальну кормову суміш з маїсових пластівців, злаків і м'яса і перевів тварин на цю дієту з збалансованої суміші продуктів . Успіх лікування показав правильність його підходу - так народилася ідея сухих раціонів і бренд ROYAL CANIN. Ветеринарний лікар відкрив, що найбільш поширені у його чотириногих пацієнтів шкірні захворювання відбуваються від незбалансованого харчування. Катар почав виробляти сухий корм для тварин в більших обсягах на власній фабриці.
У 1972 р Катар продав своє успішне, але як і раніше невелике підприємство, групі «Гіомарк», яка зробила ROYAL CANIN впливовим брендом на ринку харчування домашніх тварин.
У період з 1972 по 1982 в компанію ROYAL CANIN прийшов перший комерційний успіх: не тільки у Франції, але і в Німеччині, Бельгії, Скандинавії, Італії та Іспанії марка завойовувала все більшу популярність і визнання. Особливо успішними були продукти, розроблені спеціально для заводчиків домашніх тварин.
У 1983 компанія ROYAL CANIN виходить на всесвітні ринки і будує заводи в США і Бразилії. У період з 1990 по 1997 компанія продовжувала розвиватися, з'явившись на ринках Азії, Латинській Америці та Східній Європі. Компанія систематично розширювала лінійки продуктів. У 2002 компанія ROYAL CANIN була придбана групою підприємств Mars / Masterfood; проте як марка і як підприємство ROYAL CANIN зберігає свою структуру і як і раніше самостійно діє на ринку.
Сьогодні ROYAL CANIN - один з брендів, які задають стандарти всесвітнього ринку харчування для собак і кішок, на який рівняються виробники інших подібних продуктів. Своїм виключним становищем бренд ROYAL CANIN зобов'язаний перш за все нашому постійному прагненню використовувати у виготовленні кормів новітні досягнення ветеринарії, харчових технологій, біохімії і біофізики, яке знову і знову приводить до створення інноваційних продуктів.
Сухі раціони відразу показали себе перспективним напрямком в сфері збалансованого харчування кішок і собак. Уже 50 років ROYAL CANIN працює над тим, щоб:
Сухі раціони ROYAL CANIN містять більше 50 поживних речовин найвищої якості, які відповідають особливим потребам домашніх тварин. Продукти апетитні і відрізняються високими смаковими якостями і гарною засвоюваністю. Сухі раціони для тварин являють собою натуральні продукти, з яких в процесі виробництва видаляється волога. Цей виробничий процес дозволяє скомбінувати в одному продукті всі речовини, необхідні для здорового харчування собаки чи кішки.
ROYAL CANIN Міжнародне представництво
Відвідайте міжнародний сайт компанії Royal Canin:http://www.royal-canin.com/